Доставка і оплата

Для нас важливий рівень якості обслуговування, тому для доставки замовлень вибираємо служби, яким довіряємо, як собі.
Зараз це: Нова пошта (Україна і декілька країн Європи), Укрпошта та Компанія «Meest» (міжнародні відправлення).

1. Доставка по Україні

Ви можете отримати замовлення у відділенні Нової пошти або замовити кур'єрську доставку до себе додому. Вартість доставки розраховується індивідуально за тарифами перевізника. Ми повідомимо її відразу після відправки замовлення. Зверніть увагу, що в разі оплати замовлення при отриманні, потрібно буде оплатити послугу післяплати за тарифами перевізника. Зазвичай доставка займає від 1 до 3 днів. 

2. Міжнародна доставка

Доставка здійснюється Новою поштою у такі країни: Польща, Німеччина, Італія, Франція, Австрія, Велика Британія, Іспанія, Нідерланди, Чеська Республіка, Литва, Румунія, Молдова, Словаччина, Латвія, Естонія, Угорщина.В усі інші країни відправляємо Укрпоштою або Компанією «Meest».Вартість доставки залежить від країни отримувача та товару. Відправляємо за рахунок покупця.

3. Оплата

Ви можете оплатити замовлення будь-яким зручним способом:
- Безготівкова оплата на сайті будь-якою карткою Visa або Master Card.
- Безготівкова або готівкова оплата при отриманні замовлення у відділенні перевізника (по Україні).
- Безготівкова або готівкова оплата, у разі адресної доставки перевізником (по Україні).

Повернення

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" ви маєте право обміняти або повернути куплений у нас товар протягом 14 днів після покупки.
Якщо з вашою покупкою щось пішло не так - зателефонуйте нам за номером +38 063 52 000 43 або напишіть на пошту moc.liamg%40tamagoy.avya Ми приймемо ваш запит і зробимо обмін або повернемо гроші протягом 7 днів з моменту отримання товару.
Згідно з Розділом II, статті №9 Закону України "Про захист прав споживачів" - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей. Товар має бути в гарному стані. Для цього збережіть повний комплект товару, цілісність упаковки та етикеток.
Будь ласка, перевіряйте посилку на пошті, якщо ви помітили пошкодження - зверніться до працівника відділення аби скласти відповідний документ.
Перед відправкою товару на повернення або обмін, обов'язково зв'яжіться з нами!Знайте - ми завжди на вашому боці і будемо намагатися зробити все якомога швидше!